Monday, November 21, 2005

Autumn Maple - 秋 枫


Autumn Maple - 秋 枫
Originally uploaded by CharlieBrown8989.


Autumn is Always full of Colors.

There are lots of beautiful poems written during the old days about Autumn & falling Leaves.

This is a very beatiful Mandarin Love song, about Maple Love!!

枫 叶 情


一 年 容 易 又 秋 天
又 见 到 枫 叶 一 片 片
看 你 那 红 红 的 笑 脸
又 比 枫 叶 还 更 娇 艳
叫 我 对 你 又 爱 又 恋
我 们 常 在 风 里 留 恋 留 恋
爱 在 你 我 心 里 缠 绵 缠 绵
一 片 枫 叶 一 片 情
片 片 都 有 爱 和 恋
朝 朝 暮 暮 直 到 永 远!!

我 爱 美 丽 的 秋 天
我 更 爱 枫 叶 一 片 片
又 在 片 片 的 枫 叶 上
写 下 我 俩 地 心 愿
但 愿 俩 情 永 远 不 变
你 在 给 我 柔 情 万 千 万 千
我 在 给 你 爱 意 无 限 无 限
一 片 枫 叶 一 片 情
愿 你 长 期 在 心 田
岁 岁 年 年 天 上 人 间!!



No comments:




CharlieBrown8989 aka Charlie Tan © 2006 - 2008 • all rights reserved